Oppdatert 16.09.2024
Brukere som har tilgang til sin(e) HUB(er) via den gamle Cavius appen, får de samme tilgang når de nå oppdaterer til nye appen.
Har du derimot ikke tilgang i den gamle appen, vil du heller ikke få det i den nye appen, og det kan derfor være lurt å sørge for at du er online med HUB(ene) i den gamle appen før du oppdaterer.
Viktig: Ikke slett den gamle appen, men oppdater den. Den gamle appen inneholder informasjon om deg og dine rettigheter som blir med over i den nye appen.
Når du får beskjed om at en oppdatering er tilgjengelig, oppdaterer du appen og oppretter en ny brukerkonto i den nye appen. Alle, også eksisterende Cavius kunder som oppdaterer til den nye appen, må opprette en ny konto.
Se video for hvordan du gjør det
Du behøver ikke å benytte samme e-post som administrator i den gamle appen, man du kan godt gjøre det.
Du vil motta en e-post for å verifisere riktig e-post der du registrerer deg og velger passord.
Det er krav til et sikkert passord som må inneholde både store og små bokstaver og et tall.
Noen opplever at registrerings e-posten kan havne i spam/søppelpost folderen, så hvis du ikke får e-post etter å ha opprettet en ny konto, sjekk denne.
Logg så inn i appen ved å bruke samme e-post og passord som når du registrerte deg.
Velg innstillinger nede til høyre i appen for å se din HUB(er).
Du skal da ha de samme tilganger som du hadde via den gamle Cavius appen.
Merk: Inntil andre brukere på samme HUB også har oppdatert til nye appen, vil du ikke kunne se dem i den nye appen, men systemet ditt vil fortsette å varsle andre brukere (i den gamle appen), selv om de ikke har oppdatert appen ennå.
Hvis du ikke ser din HUB i appen etter oppdateringen, beklager vi det virkelig.
Selv om du ikke har Huben i din app, endrer ikke det ytelsen til det robuste Cavius systemet og utgjør derfor ikke en sikkerhetsrisiko.
Cavius systemet er “ekte seriekoblet”, så selv om strømmen og/eller internettforbindelsen skulle svikte, vil alle Cavius trådløse alarmer kommunisere internt og direkte med hverandre – Hvis én piper, piper alle – og vil varsle alle som er i umiddelbar fare. Sikkerhet vil alltid være vår høyeste prioritet.
Send en epost til [email protected] så hjelper de deg med å få tilbake tilgang til Huben din gjennom appen.
Hvis du har andre spørsmål, ta gjerne kontakt med oss.
Med vennlig hilsen supportteamet hos LiviSense og hos Cavius Norge.